آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد الکترونیکی (نوع ب)

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

برای استعلام مجوز میتوانید به این آدرس مراجعه کنید. (کلیک کنید)

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سازمان‌های وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی است که از ادغام سه نهاد آموزشی در سال ۱۳۵۹ و به منظور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تشکیل شده ‌است. این سازمان علاوه بر ستاد مرکزی، دارای ۳۱ اداره کل در سطح کشور، یک مرکز تربیت مربی و ۱۱۶۵۳ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد می‌باشد و به منظور دست‌یابی به تازه‌های علوم و فناوری روز و همگامی با استانداردهای بین‌المللی، همواره سعی بر گسترش روابط بین‌المللی از جمله با سازمان بین‌المللی کار (ILO) و سازمان بین‌المللی آموزش حرفه‌ای و کشورهای مختلف دنیا نموده‌است. در این راستا سازمان صرفنظر از تفسیر کلیت ساختار تشکیلاتی، صرفاً در قسمت آموزش، با حمایت حوزه پژوهش فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد. سازمان آموزش فنی وحرفه ای از ادغام کانون کارآموزی و مرکز تعلیمات حرفه ای وصندوق کار آموزی و… تشکیل شد.

انجمن صنفی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران

انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت کسب و کارهای فعال بپردازد؛ بستری حمایت گر و پویا جهت رشد شرکت های نوپا (استارت آپ ها) باشد، چرا که بر این امر واقف است رشد اقتصادی کشور عزیزمان و اشتغال فرزندانمان در گرو رشد روز افزون این عرصه نهفته است، انجمن بر این امر اذعان دارد که حضور حمایت گر دولت در این عرصه ضامن رشد و توسعه این زیست بوم (اکوسیستم) است و بر خود لازم می داند با حضور در مجامع دولتی و قانونگذاری و با ارائه دغدغه ها، در نقش آفرینی دولتی موثر باشد؛ از سوی دیگر انجمن می کوشد تا با همراهی اعضای خود حامی مصرف کنندگان باشد تا بدین ترتیب فرهنگ نوینی که این زیست بوم (اکوسیستم) فراهم آورده است را در راستای خدمت به مردم سرزمینمان ایران استفاده نماید چرا که براستی ایشان شایسته بهترین ها هستند.

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

با دریافت مجوز و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در حقیقت پروانه کسب وبسایت ، فروشگاه اینترنتی یا کسب و کار مبتنی بر فضای مجازی صادر میشود. انجمن کسب و کارهای مجازی کشور ایران در صدد یکپارچه سازی و حمایت تمامی مشاغل اینترنتی کشور ایران تلاش می نماید. این مرکز بستری حمایت گر از استارت اپ ها و مشاغل حوزه فناوری اطلاعات را فراهم نموده است. از سوی دیگر این اتحادیه می کوشد تا با همراهی اعضای خود حامی مصرف کنندگان باشد تا بدین ترتیب فرهنگ نوینی که این زیست بوم فراهم آورده است را در راستای خدمت به مردم سرزمینمان ایران استفاده نماید.

 
پروانه کسب

مجوز نشر دیجیتال از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی

مجوز فعالیت واحد فرهنگی دیجیتال

 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنایت به ضرورت بهره گیری از فرصت ها و مقابله با چالشهای ناشی از توسعه فناوری نوین ارتباطات و اطلاعات در بخش فرهنگ، به منظور انجام تکالیف و مسئولیتهای قانونی خود به تصریح بندهای (2) و (22) ماده (2) قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکالیف مشخص این وزارتخانه درخصوص بررسی محتوا و ثبت  نرم افزارهای رایانه ای در قانون حمایت از پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای و آئین نامه اجرایی آن، تکالیف مقرر در بند «ط» ماده (104)، بند «ج» ماده (109)، و بند «ج» ماده (113) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر مستندات قانونی که تلویحاً یا تصریحاً انجام مأموریت های مشخصی در حوزه تولی رسانه ها و آثار فرهنگی و هنری دیجیتال را برعهده این وزارتخانه  نهاده است واحد سازمانی جدیدی با عنوان «مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی»  ایجاد نموده است.